Hotelové systémy
Hotelové systémy jsou navrženy s přihlédnutím na potřebu rychlého jednání na recepcích či v zázemí hotelu. Námi dodávaný hotelový systém urychlí a zjednoduší práci Vám i Vašim zaměstnancům, šetří Váš čas a peníze. Potřebujete systém pro řízení recepce či údržbu hotelu, hlášení poruch či pro IT požadavků? Máte jedinečnou příležitost si vyzkoušet práci v MUSTR SYSTEM 2.0.1, která Vám přinese radost z Vaší práce. Pro top management hotelu se zde nabízí pohodlná možnost kontroly procesů i ze služebních cest. Pokud je manager vzdálen ze své kanceláře může do systému přistupovat vzdáleně přes Internet díky svým osobním přihlašovacím údajům zcela bez omezení. Systém je navržen multiplatformně jako všechny naše systémy a je dodáván standardně s dvěmi jazykovými mutacemi s češtinou a angličtinou. Systém usnadní práci také HR oddělení, jelikož je možné provázání s webovými stránkami hotelu. Pokud tedy uchazeč o zaměstnání vyplní CV přes internetový portál hotelu, má HR Manager okamžitě přístup k zadaným údajům a po pohovoru je možné aktivovat jeho osobní profil (- jakožto zaměstnance) či deaktivovatv případě, že uchazeč neprošel výběrovým řízením.
Mezi oceňované přednosti hotelového systému MUSTR SYSTEM 2.0.1 patří především jednoduchost hlášení problému a požadavků. Představme si modelovou situaci:
Případová studie
..Zaměstnanci úklidu příliš dobře neovládají český či anglický jazyk a při rutinním úklidu narazí na zničený širm od lampičky. Veškeré vybavení v organizaci má povinnost být označeno štítkem s evidenčním číslem. My Vám nabízíme označit veškeré komodity ve Vaší organizaci štítkem s QR kódem (obrázek níže) či datamatrixem.
 |
Veškeré věci, které máme v hotelu k dispozici mohou být označeny datamatrixovým kódem a evidenčním číslem. Řekli jsme si, že náš zaměstnanec neumí dobře jazyk pro oficiální komunikaci v hotelu a chce nahlásit závadu. Namíří telefonem, který má zabudovaný fotoaparát, a pomocí programu čtečky datamatrixových kódů může odeslat informaci o poruše například ve tvaru
SMSTO:0042773 555 976: ZdePakCisloKomodity do zprávy v telefonu je pak |
Výsledná SMS zpráva se pak odešle na SMS gateway, kde je informační hotelový MUSTR SYSTEM 2.0.1 uložen. Automaticky je nahlášen problém a čeká se na jeho výřízení pověřenou osobou. Během řešení problému jste pak e-mailem, SMS či na portálu informováni o průběhu procesu nápravy a po jeho vyřešení můžete ohodnotit pohotovost a kvalitu řešení na portále. Pro více informací o tomto systému nás, prosím, kontaktujte pomocí níže uvedeného formuláře.
|
|